środa, 14 stycznia 2015

MODLITWA O UWOLNIENIE Z BÓLU ALKOHOLIZMU




Ojcze, wyznaję moje nadużywanie alkoholu. Wyznaję to jako grzech 
i proszę o twoje przebaczenie. Chcę odpuścić ten grzech moim rodzicom
(lub komukolwiek innemu), którzy przekazali go mnie. Przebaczam im
to, że przekazali mi spuściznę alkoholizmu wraz z bólem, który niesie
picie, i jego przyczyną, a także osobowością alkoholika. 

Ojcze, wyznaję, że używałem alkohol po to, aby ukryć ból i uzyskać
pocieszenie, zamiast przyjść do Ciebie. Ojcze, pragnę, żebyś Ty był dla
mnie wystarczający, abym kiedy jestem w bólu, mógł przychodzić wprost
do Ciebie po pociechę w Duchu Świętym. 

Teraz, proszę, oczyść mnie od bólu picia i od alkoholowej osobowości,
włącznie z: gniewem, odrzuceniem, żalem, wstydem, depresją, strachem 
i udręką, pożądliwością, odkładaniem na później, kłamaniem,
osądzaniem siebie, szukaniem aprobaty, przypodobywaniem się ludziom,
niską samooceną, izolacją, strachem przed władzą, strachem przed
gniewem ludzi, mentalnością ofiary, współuzależnieniem, tłumieniem
emocji, zwalaniem winy na innych, innymi uzależnieniami i potrzebą
posiadania kontroli. 

Proszę cię, Panie, oczyść moje komórki mózgowe od skutków wywołanych
przez alkohol, a także moje nerwy od jakiegokolwiek zniszczenia
spowodowanego piciem. Obmyj mój umysł i odnów moje myślenie. Proszę
o to w imieniu Jezusa. 

W imieniu moich przodków, mojej rodziny i mojego domu przejmuję teraz
odpowiedzialność za grzech i niegodziwość alkoholizmu w mojej rodzinie. 
W autorytecie imienia Jezus, mocą krzyża i krwi Baranka zdejmuję
przekleństwo alkoholizmu nad moimi potomkami. 
W imieniu Jezusa. Amen.